insidious

Gårdagen igår tillsammans med Matilda, Dzana, Elin, Madde och Per var smärtsam, skräckinjagande och så galet kul!
Smärtsam för jag hade världens huvudvärk som vägrade ge sig, skräckinjagande för filmen vi hyrde var helt... SKJUT MIG. Och galet kul för, ja. Det är ganska uppenbart, jag hade bästa sällskapet! ♥
Just nu sitter jag i min ensamhet och lyssnar på Justin Bieber, måste vara en bieffekt av för mycket företagsekonomi...
Btw, om någon vet vad den där svenska komediserien (sändes i vintras/våras) som handlar om ett gäng tjejer (utklädda manliga komiker) som är i ett stall? Hahaha. En av "tjejerna" heter Fatima och en häst Pikachu...
"ASSÅ SHIIIIET!"

Kommentarer
Postat av: Matilda

JAG ÄLSKAR DEN DÄR HÄSTSERIEN ALLTSÅ! SÅ SJUKT BRA!:)

2011-10-10 @ 12:18:14
URL: http://missmerry.blogg.se/
Postat av: Matilda

Flickorna på Klitteholm förresten, haha:D

2011-10-10 @ 20:41:33
URL: http://missmerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0