bored as fuckk

Jag har så jävla tråkigt.
Har suttit i skolan sen 8 imorse för jag hade utvecklingssamtal (fml ovärt), men första lektionen börjar inte förns 12 sååå plugga turism har jag roat mig med, hur road man nu kan bli av det...
Skrev till två personer om medryttarhäst igår, hoppas jag kan få rida någon av deras hästar. Är så grymt uttråkad under veckorna, har verkligen ingenting att göra förutom att plugga och gå på gymmet ibland. WEHO.
Måste dessutom skriva klart uppsatsen till USA innan veckan är slut, har kommit en sida ungefär och det ska vara en till haha, skjut mig.
JAG FATTAR INTE HUR MAN FÅR IN EN YOUTUBE VIDEO I ETT INLÄGG!?!?
CLARA??? MATILDA??? hjälp en prinsessa i nöd...
HELLO CLARIS

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tryck på DELA under Youtube skärmen. Sen trycker du på BÄDDA IN. Sen kopierar du koden som står där i en ruta. Du går in på din blogg. Gå till skapa. Tryck på knappen brevid "ladda upp en bild knappen", på den knappen står det HTML. Då får du upp en ruta, klistra in koden där och tryck på UPPDATERA. Då kommer det komma upp typ en gul ruta i inlägget, det kommer sedan, då du publicerar, vara Youtubevideon. LYCKA TILL!<3

2011-10-24 @ 19:14:47
URL: http://missmerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0